poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zimowo i świątecznie

Siemka!
W ten letni dzień chcę Wam pokazać pocztówki, które dostałem jakoś zimą w okolicy świąt. Może niezbyt wpasowałem się w czasie, ale co tam :D

Niemcy

Tę zimową kartkę z pozdrowieniami z Hannoveru dostałem od Angeli, która właśnie tam mieszka. Pracuje na rynku budowlanym (?) i lubi dobrą książkę. No i tyle właściwie, pocztówka bardzo ładna.

Holandia

Oto świąteczna pocztówka od Carli, która składa mi życzenia w jej języku. Cóż, zawsze można nauczyć się czegoś nowego ;) Fajna kartka, chętnie wysłałbym taką komuś z mojej rodziny ;)

Finlandia

Od razu tłumaczę, napis na pocztówce oznacza "Wesołych Świąt" po fińsku (co można się domyśleć ;). Tę przepiękną kartkę dostałem od Marjanny, która uczy mnie również podstawowych zwrotów w jej języku.

Niemcy

Adresatką pocztówki jest Sylvia. Kartka jest wypisana w większości po niemiecku, czyli mogę się tylko domyślać co Sylvia chciała mi przekazać. Napisała ona mi swoje ulubione motto i przetłumaczyła je na angielski. Brzmi ono: "The energy follows the thought", co może oznaczać "Energia podąża za myślą", ale wcale nie musi :D

No i myślę, że na dzisiaj starczy. Następny post już jutro, komentujcie czy coś...
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz