niedziela, 22 czerwca 2014

Dwie nowości i przepiękna rutyna

Siemka!
Już za chwilę zobaczycie kolejne trzy pocztówki z mojego zbioru. A więc do dzieła ;)

Brazylia

Oto jest-moja pierwsza brazylijska pocztówka. Przedstawia obiekt rozpoznawczy Rio de Janeiro, a także chyba całej Brazylii, czyli pomnik Chrystusa Odkupiciela, który znajduje się na górze Corcovado. Ten niezwykle uroczy widok wysłała mi Ariane. Lubi ona czytać, tak samo jak ja, a jej ulubioną książką jest "Zew krwi" Jacka Londona. Takie pocztówki mógłbym dostawać zawsze :P

Japonia

Kartka przywędrowała do mnie od Yuko. Mieszka on 5 minut spacerkiem do morza (też tak chcę...) i 10 minut od startu górskiej trasy rowerowej. Pocztówka bardzo ładna, o wiele ładniejsza niż na powyższym zdjęciu i do tego znaczek, który mógłby zachwycić niejednego, przedstawia on bowiem postać z japońskiego filmu anime. Mnie znaczek po prostu się podoba :)

Holandia

A to jest jedna z moich ulubionych pocztówek, ponieważ przedstawia moje ukochane książki ;) W mój gust idealnie wpasowała się Karin, 52-letnia mieszkanka wsi niedaleko Amsterdamu. Karin także uwielbia czytać. Tak poza tematem zdecydowana większość Postcrosserów lubi czytać... No nic, pocztówka, jak napisałem wcześniej, prześliczna i przepiękna ;) A rutyna dlatego, że wiele pocztówek przychodzi do mnie właśnie z Holandii.

No więc to by było na razie tyle. Oczekujcie kolejnej porcji pocztówek i ich opisów. Jeśli macie jakieś pytania-śmiało piszcie w komentarzach ;) Ogólnie napiszcie coś pod postem, proszę. Nawet nie wiecie jak może zmotywować nawet mała pochwała (ale rymy :D). 
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz