piątek, 20 czerwca 2014

Pierwsze pocztówki

Siemka!
Dziś zaczynam prowadzić bloga pełną parą. Za chwilę przedstawię Wam pierwsze pocztówki, które otrzymałem w ramach Postcrossingu. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, nie posiadam skanera, a cyfrówka też już ma swoje lata ;)

Finlandia

Pocztówkę dostałem od kogoś, kogo imienia nie mogę przeczytać, ponieważ kartka jest wypisana jakimś czarnym mazakiem czy czymś w tym stylu i trochę się "rozmazała", literki są po prostu mocno pogrubione. Tak czy inaczej, z tego co udało mi się rozszyfrować, przedstawia ona obronę mostu w bitwie pod Oravais we wrześniu 1808 roku. Nadawca pisze również, że ma znajomych w Polsce, w Krakowie. Pocztówka jest ładna, do tego znaczek z Muminkami-czegóż chcieć więcej? ;)

Chiny

Nadawcą pocztówki jest Yeewill. Jak na Azjatkę przystało Yeewill ma genialny charakter pisma. Co do pocztówki-przedstawia ona Hunan (to chyba jakieś miasto...). Cóż, pocztówka jest bardzo ładna, nie ma klasycznych, "pocztówkowych" wymiarów, bo jest dłuższa i do tego piękne znaczki :)

Stany Zjednoczone

Kartkę dostałem od Carrie (ładne imię :3). Mieszka ona w Pennsylvanii, co zresztą jest napisane na pocztówce (nevermind xD). Przedstawia ona jelenia lub innego rogacza i jest ciekawa. Oprócz tego znaczki zajmują ok. połowę powierzchni pocztówki :D

No i na razie byłoby to na tyle. Nie chcę robić zbyt długich postów żeby Was nie zanudzić, ale też żeby zbyt szybko nie wyczerpać tematu :D Będę się za to starał dodawać po jednym poście codziennie, a może nawet 2 razy na dzień ;)
Trzymajcie się!

3 komentarze:

  1. Miło, że powstał kolejny blog pocztówkowy, niby jest ich mnóstwo, ale każdy inaczej przedstawia temat. Jedni wplatają co nieco od siebie o danym miejscu, czy kraju, inni streszczają, co napisał nadawca, jedni skupiają się na jednej kartce w jednym wpisie, inni pokazują dwadzieścia od razu, haha. W tym ostatnim przypadku chyba trzeba znaleźć złoty środek ;) Ja o pocztówkach piszę od czasu do czasu, bo jest to jedna z moich pasji, tuż obok podróży :)
    Ostatnia kartka jest wspaniała, lubię kartki ze zwierzętami i z napisami, skąd dana pocztówka pochodzi. Szybko można się zorientować. :)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację ;) Cóż, ja będę starał się połączyć wszystkie rzeczy, które tu wypisałaś. Mam nadzieję, że z powodzeniem ;) I cieszę się, że podoba Ci się pocztówka!

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzie taki blog z pocztowkami. Pocztowka z Chin mi się bardzo podoba. Teraz coraz mniej sie wysyla takie kartki a szkoda bo to jest lepsze niż wysylanie pozdrowien sms. Sama wysylam pocztowki do znajomych nawet do siebie do domu jak jestem na wakacjach bo jestem ciekawa czy szybciej przyjdzie niż ja przyjade z wakacji hahaha :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń