czwartek, 26 czerwca 2014

Pocztówkowy miszmasz i podziękowania

Siemka!
Zacznę może od tych podziękowań. No więc jakoś wczoraj na liczniku wyświetleń pojawiła się liczba 500. Chciałbym bardzo podziękować wszystkim, którzy wchodzą na bloga, czytają posty, komentują, obserwują. No i mam nadzieję, że dalej będziecie to robić ;)
A teraz już pocztówki

Hongkong (a może Chiny?)

Pocztówkę z tego "specjalnego regionu administracyjnemu Chińskiej Republiki Ludowej" (wg Wikipedii) dostałem od Cannie, wielbicielki kotów (kiedyś pisałem o tym, że wielu Postcrosserów lubi czytać; to samo dotyczy miłości do kotów...) i fanki piłki nożnej. Mieszka ona na wyspie Lamma. Co do pocztówki-podoba mi się, jest taka...klimatyczna ;)

Rosja

Świąteczna pocztówka od Vladislava. Właściwie nie mam co pisać, bo on nic o sobie nie napisał... Kartka niezbyt w moim guście, ale znaczek ładny ;)

Turcja

Oto pocztówka od Canan ze Stambułu. Lubi ona czytać (mówiłem :D), rysować, tańczyć itd... Pocztówka jest GENIALNA, uwielbiam takie! Do tego Canan dołożyła kilka tzw. ad-cards, czyli pocztówek reklamowych (które też są świetne) oraz bilet z jej wakacji w Grecji, a także dwie torebki herbaty (nie zaparzyłem jej i chyba nie zaparzę, pamiątka musi być :D). Może pokażę wszystko w innym poście. Tak czy inaczej, bardzo się ucieszyłem z tej przesyłki ;)

Finlandia

Leena, któa wysłała mi tę pocztówkę, lubi oglądać Igrzyska Olimpijskie, tak jak ja ;) Pocztówka jest sportowa, czyli jedna z moich ulubionych. Znaczek także utrzymany jest w sportowym klimacie ;)

Holandia

Nadawczyniami pocztówki są Gill i Gwen, które mieszkają nad morzem (też tak chcę :c). Mimo że nie mogły nigdzie kupić kartki z mojej "listy życzeń" z profilu na PC, to jednak ta pocztówka też mi się podoba ;)

Niemcy

Na dziś ostatnia pocztówka od Birgit, która przedstawia wiosnę na jej ulubionej wyspie, Majorce. Razem z pocztówką wysłała mi ona również herbatę jabłkowo-imbirową, której też nie zaparzyłem, ale bardzo ładnie pachnie :) Pocztówka bardzo ładna.

No więc na dziś to tyle, komentujcie, obserwujcie, co tam chcecie :D Miłych wakacji!
Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. Pierwsza pocztówka .. CUDOWNA ! Jak bym widziała moją koleżankę, identyczna gitara, kapelusz i włosy ;p Od razu dodałam ją do Favów !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń