piątek, 27 czerwca 2014

Najlepsza pocztówka ever!

Siemka!
Dziś będziecie mogli zobaczyć najfajniejszą, najlepszą i w ogóle najwspanialszą pocztówkę, jaką kiedykolwiek dostałem. Ale wszystko w swoim czasie ;)

Holandia

Mimo że to jeszcze nie jest ta jedyna, bardzo spodobała mi się powyższa pocztówka. Kolekcjonuję kartki z flagami, więc ta idealnie wpasowała się w mój gust. Przedstawia ona flagę Holandii, każdej z holenderskich prowincji oraz holenderskich terytoriów zamorskich. Wysłała mi ją Esther. No cóż, świetna pocztówka ;)

Finlandia

Oto pocztówka od Marji-Leeny. Widnieje na niej Stadion Olimpijski w Helsinkach, który był budowany z myślą o Letnich Igrzyskach Olimpijskich 1940, które zostały odwołane z powodu II wojny światowej. Odbyły się za to na nim LIO 1952. Pocztówka w pewnym sensie sportowa, więc podoba mi się.

Niemcy
DE-2812886

Oto i ona, najlepsza pocztówka ever! Jestem wielkim fanem czytania, moimi ulubionymi książkami są m.in. te o Harrym Potterze. Mimo że mam napisane na moim profilu PC, że chciałbym otrzymać taką pocztówkę, to jednak nie spodziewałem się, że kiedykolwiek ją dostanę. Możecie sobie wyobrazić moje zaskoczenie i radość zaraz po wyciągnięciu tego cudu ze skrzynki :3 Tak wiele szczęścia sprawiła mi Daniela z Bawarii. Oczywiście TYC ("thank-you card-pocztówka w podziękowaniu) została przeze mnie wysłana, jakże by inaczej ;)

Niemcy

Na początku serdecznie przepraszam za jakość zdjęcia, w rzeczywistości otoczenie samolotu jest intensywnie czarne, a tu wyszło jak wyszło... Nadawcą pocztówki jest ktoś, kto ma okropnie brzydkie pismo. Mogę zrozumieć tylko tyle, że kupił tę pocztówkę (samolot jest chyba Lufthansy, niemieckiej firmy lotniczej), gdy podróżował do Dubaju. W realu pocztówka jest naprawdę ładna.

Rosja

Kartkę dostałem od Swietlany, która na odwrocie nie pisze nic, oprócz "Happy Birthday" (z okazji moich urodzin) i "Happy Postcrossing"... Nigdy nie zrozumiem takich ludzi, czy tak trudno napisać chociaż kilka słów o sobie? Przynajmniej pocztówka ładna...

Mołdawia

Tutaj moja pierwsza pocztówka z Mołdawii i od razu miła niespodzianka, ponieważ w kopercie Oxana umieściła również dwie inne pocztówki, które mam zamiar pokazać w innym poście wraz ze wszystkimi moimi "nieoficjalnymi" przesyłkami. Pocztówka naprawdę mi się podoba ;)

To była ostatnia na dzisiaj pocztówka. Dzięki, że przeczytaliście, mam nadzieję, że Wam się podobało no i do następnego postu ;)
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz