sobota, 21 czerwca 2014

Kolejne pocztówki

Siemka!
Dziś przedstawię Wam moje kolejne pocztówki. A więc nie przedłużając, zaczynamy ;)

Stany Zjednoczone

Pocztówkę dostałem od Prestona, który ma bardzo brzydki charakter pisma (porównywalny z polskimi lekarzami :D). Mieszka on w miejscowości Canyon w Teksasie. Pocztówka zaś przedstawia pomnik Toma Landry'ego, byłego trenera Dallas Cowboys, drużyny futbolu amerykańskiego. Pocztówka jest ładna, do tego sportowa (a pocztówki sportowe to jedne z moich ulubionych).

Białoruś

Kartkę wysłała mi Katya, która pozdrawia mnie z "serca Europy". Przedstawia ona radziecki plakat w stylu konstruktywizmu (za tłumaczenie odpowiada Google Translate, czytaj-na 90% jest ono niepoprawne :P). Niestety pocztówka nie przypadła mi do gustu. Nie umiem powiedzieć dlaczego konkretnie... Jednak sytuację ratuje to, że Katya dokleiła bilet, a to lubię bardzo ;)

Rosja

I na dziś ostatnia pocztówka. Widnieje na niej rysunek jednego z bohaterów rosyjskiej bajki, która nazywa się "Kołysanka dla brata". Bardzo ładna pocztówka, szkoda tylko, że połowę miejsca na tekst zajmuje, jak sądzę, opis pocztówki, ale po rosyjsku. No nic :)

No więc na razie to tyle. Kolejnego posta możecie się spodziewać albo dziś wieczorem, albo jutro w godzinach mniej więcej tych samych, co dzisiaj.
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz