sobota, 5 lipca 2014

Po przerwie

Siemka!
Na początku przepraszam Was serdecznie za niedodawanie postów przez prawie tydzień. Nie miałem dostępu ani do Internetu, ani do zdjęć pocztówek... Ale postaram się to jak najszybciej nadrobić ;)

Chiny

Tę uroczą pocztówkę dostałem od Ellie. Była to jej pierwsza pocztówka do Polski. Nasz kraj widziała tylko na filmie "Blaszany bębenek". Jest to film w pewnym sensie wojenny, nie oglądałem go, ale słyszałem, że jest bardzo dobry. Piękny, duży znaczek dopełnia całości ;)

Rumunia

Moja pierwsza pocztówka z Rumunii, konkretnie z Bukaresztu, który jest nazywany "małym Paryżem". Napisała mi to Andrea. Pocztówka jest dłuższa od zwykłych, do tego ma fajny znaczek z zającem/królikiem :D

Szwecja

To z kolei moja pierwsza pocztówka ze Szwecji, od Ann-Charlotte. Wydaje mi się, że przedstawia ona Nowy Jork, aczkolwiek nie jestem pewny. Nie przeszkadza mi to jednak, ponieważ kartka mi się podoba i do tego ma ładny znaczek :)

Słowacja

Kolejna nowość, tym razem ze Słowacji. Nadawczynią jest Emma, która lubi psy i ma jednego, wabiącego się Alinka (:D). Napis na pocztówce oznacza "Życzę Ci miłego dnia!". Ciekawa pocztówka, szkoda,  że bez znaczka tylko z przybitym stempelkiem...

Białoruś

Tutaj możecie zobaczyć tylko małą część przesyłki od Diany z Mińska. Wysłała ona bowiem do mnie kilka pocztówek wypisanych po samiuteńkie brzegi, a także kilka biletów z jej podróży. Napisała mi ona o swoich różnych przemyśleniach i o swoim życiu. Do tej pory z nią koresponduję i wymieniam się pocztówkami :)

Korea Południowa

I znów nowinka, tym razem to Korea Południowa. Kartkę dostałem od Heewon, która uczyła się w Moskwie i miała przyjaciela/przyjaciółkę z Polski. Pocztówka jest z listy moich ulubionych na PC, chociaż nie pamiętam, żebym ją tam dodawał :D Ale u mnie to częste zjawisko :D

Holandia

Jest to kartka "rozkładana", typowo wielkanocna, ale lubię takie pocztówki. Dostałem ją od kobiety, której Polska kojarzy się z wojną (i Polakami, którzy pomagali innym) oraz z polskimi pracownikami, którzy są często dyskryminowani i poniżani, co ją bardzo złości. Tak czy inaczej, kartka bardzo mi się podoba, na dodatek jest wypisana po brzegi :)

Chiny

Ostatnia pocztówka na dzisiaj, którą dostałem od studenta Uniwersytetu Wuhan. Uniwersytet jest słynny z drzewek wiśniowych, które, gdy kwitną, są doprawdy przepiękne. Kartka też bardzo mi się podoba :)

No cóż, myślę, że choć trochę nadrobiłem zaległości. Powoli zbliżamy się do końca mojej skromnej kolekcji, co oczywiście nie oznacza niedodawania więcej postów. Będę bowiem dzielić się z Wami bieżącymi pocztówkami, a także innymi rzeczami związanymi bardziej lub mniej z Postcrossingiem ;) No więc na dzisiaj dzięki, komentujcie, czytajcie, coś tam...
Trzymajcie się!

5 komentarzy:

  1. świetna ta pocztówka z Słowacji XD
    ciekawy blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce podbiła kartka z Korei Południowej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Tobie tych Azjatyckich pocztówek... Szczególnie tej z Korei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówka z Nowego Jorku już nieaktualna... Wieże World Trade Center to już historia.

    OdpowiedzUsuń